Consultoria d’instal·lacions

Geriatros S.A.U. Eriatros S.A.U a Palma de Mallorca, amb l'arquitecte José Luis Sanz

La residència geriàtrica Geriatros S.A.U. Eriatros S.A.U, un dels projectes més recents de JSS Efficient Engineering en l’àmbit de la consultoria d’instal·lacions

Des de JSS Efficient Engineering realitzem tasques de consultoria d’instal·lacions i assessoria tècnica amb els nostres clients. Estem especialitzats en normativa tècnica d’edificació per a l’assessorament i suport a professionals, empreses, entitats, administracions públiques i particulars. En aquest àmbit, un dels nostres projectes més recents és la residència geriàtrica per Geriatros S.A.U. Eriatros S.A.U a Palma de Mallorca, on hem participat rehabilitant un edifici existent, amb l’arquitecte José Luis Sanz.

La nostra intervenció s’ha centrat en la configuració de les línies mestres d’aquesta residència, definint la rehabilitació de l’edifici, la tipologia de les instal·lacions a projectar i realitzant predimensionats que permeten garantir la idoneïtat i adequació de les solucions constructives.

Altres residències assistides, d’estudiants, habitatges amb serveis o albergs de colònies que formen part del nostre portfoli són:

• Fundació Catalana de l’Esplai amb Arquitecte Carlos Ferrater i Assessor de sostenibilitat Ramon Folch.
  • Apartaments Turístics (Girona) amb Tac arquitectes.
  • Apartaments Turístics (Ordino) amb J. Nouvelle/Ribas.
  • 65 Habitatges amb Serveis. Les Arcàdies (Barcelona) amb Adm Arquitectes.
  • 57 Habitatges amb Serveis. Las Lunas (Sant Cugat) amb N Cinnamond & Ribas.
  • Residències d’estudiants UPC (Terrassa) amb E. Donato.
  • Residències d’estudiants UPC (Barcelona) amb E. Terradas/R Caceres.
  • Hostel ST. Christopher’s Inn (Barcelona) amb Peñin Arquitecte.

En aquest enllaç, pots conèixer tots els nostres projectes de consultoria d’instal·lacions.