Eficiència energètica

Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) Postgrau Gestió Energètica d’Edificis, Escola Sert (COAC)

JSS Efficient Engineering ha intervingut en la millora de la gestió energètica de l’Escola Sert

Un edifici produeix durant tot el seu cicle de vida un important impacte en el medi ambient. Per aquest motiu, des de JSS Efficient Engineering apostem decididament per millorar l’eficiència energètica de qualsevol construcció: implantant progressivament les energies renovables, assessorant els nostres clients en les certificacions d’avaluació de la sostenibilitat: LEED i BREEAM, entre altres mesures. Recentment, hem gestionat la implantació de la gestió d’energia segons la ISO 50001, a través de l’Escola Sert del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).

En aquest projecte, la nostra intervenció ha estat com a directors, conjuntament amb la societat orgànica del Postgrau de l’Escola Sert de Gestió d’Energia i també, del Postgrau al CAATEB. Així doncs, a través de l’Escola Sert  i del postgrau que portem a terme, hem implementat la nostra metodologia de gestió d’energia en nombrosos edificis de l’administració pública i als privats:

Edifici d’oficines de la Generalitat al carrer Aragó, 244

Edifici del COAC c/Arcs 1

Equipament juvenil el Gra Granollers

Edifici Minerva de la Diputació de Barcelona

Edifici administratiu DR Roux de Nuñez i Navarro

Edifici Ajuntament de Santa Coloma

Centre de formació Santa Coloma

Edifici d’oficines de la Generalitat a Josep Tarradellas

Cadena Hotels Catalònia Avinyó Catedral i Portal de l’Àngel

Museus i equipaments culturals de l’Agència Catalana del patrimoni. (CRBMB, MAC, Barcelona i Empúries, MHC, MAG, MNATEC I MNAT)

Club de tenis Barcino

Hotels Royal, rambles i passeig de gràcia

Escola Pureza de Maria de Sant Cugat.

El cas d’èxit més rellevant és la col·laboració amb l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, mitjançant el seu representant, Abel Bruch i d’organismes com l’Institut Català de l’Energia (ICAEN) i empreses com ENERTIKA que juntament amb els mantenidors i a través del comitè d’impuls bimensual controlen la implantació de la gestió d’energia i el seguiment dels estalvis a través de DEXMA, una plataforma de gestió energètica oberta i flexible.

El present i futur de l’edificació s’encamina cap a la sostenibilitat. Per això, a JSS integrem racionalment l’eficiència energètica a tots els nostres projectes.