Direcció financera i comercial

Arquitecte. + 25 anys experiència

Llicenciada en Arquitectura 1990 en l’especialitat d’edificació a l’ETSAV Universitat Politècnica de Catalunya

Col·legiada al Col·legi d’Arquitectes COAC des de 1990 nº 20.575-3

Certificada Internacionalment a través d’Applus mitjançant la norma SGE 900 per a la Direcció experta d’empreses.

Acreditada pel departament d’Interior per a l’elaboració de Plans d’Autoprotecció Nivell C i A

Acreditada per Aenor com a gestor energètic en implantació de la norma  50001 .

Acreditada com auditor energètic advance per l’Agència de Certificació Professional.

Formació de Postgrau / màster en Instal·lacions i energia i Direcció de projectes d’enginyeria a la Universitat Politècnica de Catalunya i l”Institut Català de Tecnologia.

Agent de la propietat Immobiliària pel Ministeri de Foment.

Professor associat d’Instal·lacions i infraestructura urbana a la Universitat Politècnica de Catalunya, Escoles d’Arquitectura de Barcelona i Sant Cugat i de forma puntual a la Universitat Internacional de Catalunya i a la Fundació UPC. Membre del Tribunal final de Carrera a l’Escola d’Arquitectura de Barcelona UPC

Membre del consell docent i Professor de postgrau i Màster a l’Escola Sert del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, i en el Col·legi d’Arquitectes tècnics i d’enginyers de l’edificació de Barcelona en els àmbits de:

• Rehabilitació d’edificis Mòdul d’Instal·lacions al Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, i al Col·legi d’Arquitectes tècnics i enginyers de l’edificació
  • Gestor energètic Diagnosi i propostes d’Indicadors d’èxit, recolzat per la Generalitat de Catalunya i el projecte europeu Marie del qual és co -redactora del Procediment Marie amb Societat Orgànica i Anna Puigpey.